fredag 8 juni 2012

Tufft

Det blir inga lätta pass med Fredrik.

Idag fick vi en snabb uppvärmning och sen en dubbel WOD.

Inledde med Annie och avslutade med en Hero "Blake"

Annie är ju ingen favorit med tanke på min bristande teknik i DU's.
Susanne rusade fram tillsammans med alla tjejer och jag var ohjälpligt sist.
Tjurig som jag är så vägrade jag att inte köra Rx. Det tog tid med DU's lan jag lugnt säga.

Metcon Rx: 10.34

Blake kändes tung redan på papperet.
Utfallssteg var galet tungt och boxhopp hoppades upp första varvet för att sedan gå upp de sista varven.
Wall balls kändes konstigt nog lättast och HSPU var förväntat tungt. Efter två varv hoppades jag på att Fredrik skulle annonsera att vi skulle skala till tre varv.

Metcon Rx: 25.37

Länge sen jag var så svettig efter ett pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar